2017.10.12
ACCOR Hotels Budapest

Az AccorHotels, a világ vezetõ utazási és életmód csoportja több mint 4 100 szállodával rendelkezik. A cég a közelmúltban új vállalati értékeket nevezett meg, melyekhez új management stílust rendelt. Mindez kiváló alapot biztosított az új iroda megálmodásához, amely a szállodák támogató központjaként mûködik. A nyitott terek, a feltöltõdés és személyes kapcsolattartást biztosító helyiségek így összhangban állnak a kollégák igényeivel, a cég értékeivel, és a felnövekvõ Y és Z generáció elvárásaival is. Az iparágat sújtó munkaerõhiány miatt a vezetõség nem elégedett meg egy „kellemes és ergonomikus” irodai környezet kialakításával. Csatát kell nyernünk minden értékes munkavállalóért, ezért fontos volt a tervezésnél, hogy vállalatunk alapértékeit az iroda visszatükrözze és modern, fiatalos, minden igényt kielégítõ közösségi térré váljon, ahol a közel 80 irodai munkatárs otthon érezheti magát. 
Az új irodai helyszín a csoport egyik szállodája, így adott volt a vasbeton harántfalakkal tagolt hosszúkás terület. A tartófalakon kívül minden egyéb szerkezet elbontása után egy átlátható, transzparens tér jött létre. A függõleges lamellarácsokkal kiegészülve a közös térérzet és az intimitás finom vizuális egyensúlya alakult ki.
Az irodában az egyéni koncentrációt, valamint csapatmunkát igénylõ feladatok mellett kimelten fontos a folyamatos telefonos kapcsolattartással járó értékesítési munka. A részlegek elhelyezése a létszám, munkafolyamatok és raktárigények alapján történt, szem elõtt tartva, hogy senki se legyen elszigetelve, mindenkinek legyen lehetõsége a közösségi életre.
A modern technológia és a digitalizáció lehetõvé teszi a dinamikus munkavégzést, ezért a WiFi hálózat mellett a közösségi terekben elérhetõ a belsõ hálózat is. Így az aktuális feladathoz alkalmazkodva, ergonómikus munkaszékeken túl, az agórán, a kantinban, a konferenciateremben, a "conf call" kabinokban, a teraszon vagy akusztikus fotelekben is elvégezhetõ a munka és létrejöhet a kollaboráció.

A kommunikáció a vendéglátás alapja, ezért a munkatársak - mint a vállalat legfontosabb erõforrásai - bevonása, kezdeményezéseik, igényeik megfogalmazásának motiválása az egész projektet körbeölelte. A költözés bejelentése egy csapatépítõ tréning keretében történt, a „Moving Csapat” 17 hírlevele, a bontó buli és a beköltözés napján a vörös szõnyeg a bejáratnál, a személyre szóló welcome ajándék és csoki, a közös koccintás, továbbá a beköltözés hetében megvalósuló újabb interaktív csapatépítõ mind azt segítették, hogy az új iroda mindenki számára „álom irodává” válhasson.
A dolgozók érdekeit szem elõtt tartva a régi irodában meglévõ komfort fokozatot emelni kívánta a vállalat. Ezért kényelmi többletként bevezetésre került az ingyenes kávé, tea fogyasztási lehetõség, zuhanyzók és öltözõk is rendelkezésre állnak már, továbbá csocsó asztal is várja a játékosabb kedvû dolgozókat. 
 
Az ergonómikus székeket a dolgozók 4 típusból választhatták ki, amelynél a színüket is saját ízlésükre szabhatták. A berendezés tekintetében egy letisztult, magas minõségû fehér bútorzat került kiválasztásra, egyfajta ellenpontjaként a dinamikus, színes moduláris szõnyegnek.
A nyitott iroda negatív zajhatásait ellensúlyozandó, szõnyeg és hangterelõ panelek segítenek a munka hatékonyságának növelésében.
Az ingyenes parkolás mellett kerékpár és motor tároló is a dolgozók rendelkezésére áll. A gépészet tekintetében fontos megemlíteni a egyedileg, részlegenként irányítható légtechnikát, a chipes be- és kiléptetõ rendszert és a tûzvédelem tekintetében alkalmazott vízfüggönyt. A design kialakításánál a vállalat PLANET 21 programja értelmében a zöld megközelítést alkalmaztuk, ezért a fa felületek, a konferencia terem üvegfalát díszítõ fa dekoráció, a szelektív hulladék gyûjtés lehetõsége, a mozgásérzékelõk és kizárólag LED fényforrások használata, a teraszon kialakításra kerülõ közösségi kert és a zöld növények mind-mind a tudatos koncepció részét képzik.

Tervezõ: Veréb Csaba
Ingatlanfejlesztõ: ACCOR-Pannonia Hotels Zrt.
Átadás éve: 2016
Terület: 958 m2

Europa Design referenciaképek itt!

KÖVETKEZŐ
IRODAHÁZAK ÉJSZAKÁJA



2020



A regisztráció még nincs megnyitva.

HÍREK

2019.11.04
Arthur Holm: bútorba integrált technológia

Bármennyire is életünk részévé váltak a számítógépek és más információtechnológiai eszközök, látványukat nem mindenki szereti, különösen egy szépen megtervezett belső térben, egy elegáns konferenciateremben, tárgyalóban, szállodai recepción, irodában, vagy akár az otthonunkban. Erre kínál megoldást a dán Arthur Holm bútorba integrálható monitorjaival és egyéb IT eszközeivel.


2019.10.25
Irodaházak Éjszakája hetedszer

Idén is nagy várakozás előzte meg az Europa Design és az Irodakereső közös irodai élménytúráját, a 7. Irodaházak Éjszakáját, amely a hagyományokhoz hűen az éjszaka leple alatt került megrendezésre. A többszörös túljelentkezésen túljutott mintegy 140 résztvevő ismét olyan irodai és ingatlanpiaci helyszíneket fedezhetett fel, amelyek nagy része eddig ismeretlen volt a nagyközönség és a szakmabeliek számára.


2019.09.30
All You Can Move: az idei helyszínünk egyike az Irodaházak Éjszakáján

Az AYCM start-up cégként indult egy 27 nm-es lakásból 20 évvel ezelőtt, mára már egy 45 főt foglalkoztató középvállalattá vált árbevételét tekintve.
Az évfordulót már egy új és a korábbinál jóval tágasabb és modern koncepciójú, inspiratív irodában akartuk megünnepelni.


2018.11.01
Ilyen volt az Irodaházak Éjszakája VI.

A VI. Irodaházak Éjszakáját a munkatársak jó közérzetét fókuszba helyező WELL IRODA jegyében rendezte meg az Europa Design és kiemelt médiatámogatója, az Irodakereső. Ráadásul a sokak által izgatottan várt esemény alapítója és ötletadója, az Europa Design először nyitotta meg új irodaházának kapuit az érdeklődő nagyközönség és a szakma előtt.

Kapcsolat


IRODAHÁZAK ÉJSZAKÁJA
H-1025, Budapest, Törökvész út 71-73.
T: 274-0001

Nyitva tartás
H-P: 09.00-17.00
Elérhetőség
Email
marketing@europadesign.hu
Kövessen minket!


http://www.europadesign.hu/

Adatkezelési tájékoztató