2017.10.12
ACCOR Hotels Budapest

Az AccorHotels, a világ vezetõ utazási és életmód csoportja több mint 4 100 szállodával rendelkezik. A cég a közelmúltban új vállalati értékeket nevezett meg, melyekhez új management stílust rendelt. Mindez kiváló alapot biztosított az új iroda megálmodásához, amely a szállodák támogató központjaként mûködik. A nyitott terek, a feltöltõdés és személyes kapcsolattartást biztosító helyiségek így összhangban állnak a kollégák igényeivel, a cég értékeivel, és a felnövekvõ Y és Z generáció elvárásaival is. Az iparágat sújtó munkaerõhiány miatt a vezetõség nem elégedett meg egy „kellemes és ergonomikus” irodai környezet kialakításával. Csatát kell nyernünk minden értékes munkavállalóért, ezért fontos volt a tervezésnél, hogy vállalatunk alapértékeit az iroda visszatükrözze és modern, fiatalos, minden igényt kielégítõ közösségi térré váljon, ahol a közel 80 irodai munkatárs otthon érezheti magát. 
Az új irodai helyszín a csoport egyik szállodája, így adott volt a vasbeton harántfalakkal tagolt hosszúkás terület. A tartófalakon kívül minden egyéb szerkezet elbontása után egy átlátható, transzparens tér jött létre. A függõleges lamellarácsokkal kiegészülve a közös térérzet és az intimitás finom vizuális egyensúlya alakult ki.
Az irodában az egyéni koncentrációt, valamint csapatmunkát igénylõ feladatok mellett kimelten fontos a folyamatos telefonos kapcsolattartással járó értékesítési munka. A részlegek elhelyezése a létszám, munkafolyamatok és raktárigények alapján történt, szem elõtt tartva, hogy senki se legyen elszigetelve, mindenkinek legyen lehetõsége a közösségi életre.
A modern technológia és a digitalizáció lehetõvé teszi a dinamikus munkavégzést, ezért a WiFi hálózat mellett a közösségi terekben elérhetõ a belsõ hálózat is. Így az aktuális feladathoz alkalmazkodva, ergonómikus munkaszékeken túl, az agórán, a kantinban, a konferenciateremben, a "conf call" kabinokban, a teraszon vagy akusztikus fotelekben is elvégezhetõ a munka és létrejöhet a kollaboráció.

A kommunikáció a vendéglátás alapja, ezért a munkatársak - mint a vállalat legfontosabb erõforrásai - bevonása, kezdeményezéseik, igényeik megfogalmazásának motiválása az egész projektet körbeölelte. A költözés bejelentése egy csapatépítõ tréning keretében történt, a „Moving Csapat” 17 hírlevele, a bontó buli és a beköltözés napján a vörös szõnyeg a bejáratnál, a személyre szóló welcome ajándék és csoki, a közös koccintás, továbbá a beköltözés hetében megvalósuló újabb interaktív csapatépítõ mind azt segítették, hogy az új iroda mindenki számára „álom irodává” válhasson.
A dolgozók érdekeit szem elõtt tartva a régi irodában meglévõ komfort fokozatot emelni kívánta a vállalat. Ezért kényelmi többletként bevezetésre került az ingyenes kávé, tea fogyasztási lehetõség, zuhanyzók és öltözõk is rendelkezésre állnak már, továbbá csocsó asztal is várja a játékosabb kedvû dolgozókat. 
 
Az ergonómikus székeket a dolgozók 4 típusból választhatták ki, amelynél a színüket is saját ízlésükre szabhatták. A berendezés tekintetében egy letisztult, magas minõségû fehér bútorzat került kiválasztásra, egyfajta ellenpontjaként a dinamikus, színes moduláris szõnyegnek.
A nyitott iroda negatív zajhatásait ellensúlyozandó, szõnyeg és hangterelõ panelek segítenek a munka hatékonyságának növelésében.
Az ingyenes parkolás mellett kerékpár és motor tároló is a dolgozók rendelkezésére áll. A gépészet tekintetében fontos megemlíteni a egyedileg, részlegenként irányítható légtechnikát, a chipes be- és kiléptetõ rendszert és a tûzvédelem tekintetében alkalmazott vízfüggönyt. A design kialakításánál a vállalat PLANET 21 programja értelmében a zöld megközelítést alkalmaztuk, ezért a fa felületek, a konferencia terem üvegfalát díszítõ fa dekoráció, a szelektív hulladék gyûjtés lehetõsége, a mozgásérzékelõk és kizárólag LED fényforrások használata, a teraszon kialakításra kerülõ közösségi kert és a zöld növények mind-mind a tudatos koncepció részét képzik.

Tervezõ: Veréb Csaba
Ingatlanfejlesztõ: ACCOR-Pannonia Hotels Zrt.
Átadás éve: 2016
Terület: 958 m2

Europa Design referenciaképek itt!

KÖVETKEZŐ
IRODAHÁZAK ÉJSZAKÁJA



2020



A regisztráció még nincs megnyitva.

HÍREK

2020.05.28
Vírusmentesítő robotika


Az éjszaka hőse akcióban...

2020.05.10
Az All You Can Move az Év Irodája!

És igen! egy újabb éjszakai helyszínünk nyert! Köszönjük minden éjszakázónak és támogató partnerünknek!

2019.11.04
Arthur Holm: bútorba integrált technológia

Bármennyire is életünk részévé váltak a számítógépek és más információtechnológiai eszközök, látványukat nem mindenki szereti, különösen egy szépen megtervezett belső térben, egy elegáns konferenciateremben, tárgyalóban, szállodai recepción, irodában, vagy akár az otthonunkban. Erre kínál megoldást a dán Arthur Holm bútorba integrálható monitorjaival és egyéb IT eszközeivel.


2019.10.25
Irodaházak Éjszakája hetedszer

Idén is nagy várakozás előzte meg az Europa Design és az Irodakereső közös irodai élménytúráját, a 7. Irodaházak Éjszakáját, amely a hagyományokhoz hűen az éjszaka leple alatt került megrendezésre. A többszörös túljelentkezésen túljutott mintegy 140 résztvevő ismét olyan irodai és ingatlanpiaci helyszíneket fedezhetett fel, amelyek nagy része eddig ismeretlen volt a nagyközönség és a szakmabeliek számára.


Kapcsolat


IRODAHÁZAK ÉJSZAKÁJA
H-1025, Budapest, Törökvész út 71-73.
T: 274-0001

Nyitva tartás
H-P: 09.00-17.00
Elérhetőség
Email
marketing@europadesign.hu
Kövessen minket!


http://www.europadesign.hu/

Adatkezelési tájékoztató