2019.09.30
All You Can Move: az idei helyszínünk egyike az Irodaházak Éjszakáján

Az AYCM start-up cégként indult egy 27 nm-es lakásból 20 évvel ezelőtt, mára már egy 45 főt foglalkoztató középvállalattá vált árbevételét tekintve. 
Az évfordulót már egy új és a korábbinál jóval tágasabb és modern koncepciójú, inspiratív irodában akartuk megünnepelni. Az YBL-Palota 660 nm-es földszinti, utcai portálos üzletterére esett a választásunk, ugyanis itt láttunk lehetőséget arra, hogy az ügyfélszolgálatot és szeparáltabban a back-office-t is kialakíthassuk egyazon szinten. Vonzónak találtuk az Ybl Miklós által tervezett épület klasszicista stílusát, melyet jól ellenpontozhat egy modern enteriőr. 



Az építészeti tervezéssel Nyári Atilla építészt bíztuk meg, a belsőépítészeti terveket, beszerzéseket, kialakításokat pedig az AYCM Kft. tulajdonos-ügyvezetőjeként magam végeztem, így valóban az, és úgy valósulhatott meg, amit és ahogy elgondoltam. E személyesség, pragmatikusság, a cégstruktúra mélyreható ismerete, jövőbeli céljaink tudata, munkavállalóink megtartásának és az újak bevonzásának vágya alakította ki a belső tereket, miközben minden egyes részlet is nagy jelentőséget kapott. Élhető, szerethető, hosszú távon működtethető, kényelmes és otthonos iroda megvalósítása volt a cél, mely a teljes stakeholderi körnek örömet okoz.




Úgy gondolom, hogy klassz munkaadói márkát jó iroda nélkül nem lehet építeni. Ma minden a munkavállalói élményről szól, - mi is ebből élünk-, így a mi irodánk sem nélkülözheti a megvalósulását. A munkahelyi well-beingre törekedve hybrid office-t képzeltem el, elegyítve az open office tereket a kisebb meeting roomokkal, közösségi kollaborációs terekkel, paravános kanapékkal, így alakítva ki a különböző tevékenységekhez illő és emberibb környezetet.




Mindebben az Európa Design segített, hiszen olyan, vidám és praktikus bútorokat forgalmaznak, melyek maximálisan megvalósítják a korszerű és otthonos irodáról kialakult képemet. Meggyőződésem, hogy az ergonomikus bútorok és gerincbarát székek a hatékony munkavégzés feltételei, melynek komoly szerepe van ezen kívül az egészségmegőrzésben, és a munkavállalók komfortérzetében is. 





Véleményem szerint kiemelten fontos szerepe van a munkakörnyezetnek a munkaerő-toborzásban, mert ez kézzel foghatóan jelzi a munkaadó hozzáállását munkatársaihoz, mivel ez túlmutat az ígéreteken, ez már a valóság. De ugyanúgy üzenet mind a hozzánk érkező partnerek, mind a Klubtagok felé is.




Ugyanezt az attitűdöt vizsgáljuk az általunk alapított díj odaítélésekor, melynek célja, segíteni a munkáltatókat abban, hogy kollégáik számára a munkával töltött 10.000 napot eredményessé, egyúttal élménnyé tegyék, ezáltal közösen élhetőbb és szerethetőbb világot teremtsünk.
A beneFit Prize  az első olyan átfogó pályázat Magyarországon, amely a munkavállalói jóllét fizikai-, szellemi- és lelki aspektusait egyaránt vizsgálja, figyelembe véve a környezeti és szociális hatásokat is. Olyan példamutató munkáltatókat szeretnék elismerni, és széles körben bemutatni, amelyek felismerve a munkavállalókban rejlő hatalmas értéket, a társadalmi felelősségvállaláson immár a vállalati egészségkultúra megteremtését értik.
 
  















 

KÖVETKEZŐ
IRODAHÁZAK ÉJSZAKÁJA



2020



A regisztráció még nincs megnyitva.

HÍREK

2020.05.28
Vírusmentesítő robotika


Az éjszaka hőse akcióban...

2020.05.10
Az All You Can Move az Év Irodája!

És igen! egy újabb éjszakai helyszínünk nyert! Köszönjük minden éjszakázónak és támogató partnerünknek!

2019.11.04
Arthur Holm: bútorba integrált technológia

Bármennyire is életünk részévé váltak a számítógépek és más információtechnológiai eszközök, látványukat nem mindenki szereti, különösen egy szépen megtervezett belső térben, egy elegáns konferenciateremben, tárgyalóban, szállodai recepción, irodában, vagy akár az otthonunkban. Erre kínál megoldást a dán Arthur Holm bútorba integrálható monitorjaival és egyéb IT eszközeivel.


2019.10.25
Irodaházak Éjszakája hetedszer

Idén is nagy várakozás előzte meg az Europa Design és az Irodakereső közös irodai élménytúráját, a 7. Irodaházak Éjszakáját, amely a hagyományokhoz hűen az éjszaka leple alatt került megrendezésre. A többszörös túljelentkezésen túljutott mintegy 140 résztvevő ismét olyan irodai és ingatlanpiaci helyszíneket fedezhetett fel, amelyek nagy része eddig ismeretlen volt a nagyközönség és a szakmabeliek számára.


Kapcsolat


IRODAHÁZAK ÉJSZAKÁJA
H-1025, Budapest, Törökvész út 71-73.
T: 274-0001

Nyitva tartás
H-P: 09.00-17.00
Elérhetőség
Email
marketing@europadesign.hu
Kövessen minket!


http://www.europadesign.hu/

Adatkezelési tájékoztató