2019.10.01
Irodaházak Éjszakája VII: AYCM - YBL Palota

IRODAHÁZAK ÉJSZAKÁJA VII.: 2019. OKTÓBER 10.

Az AYCM start-up cégként indult egy 27 nm-es lakásból 20 évvel ezelőtt, mára már egy 45 főt foglalkoztató középvállalattá vált árbevételét tekintve. 
Az évfordulót már egy új és a korábbinál jóval tágasabb és modern koncepciójú, inspiratív irodában akartuk megünnepelni. Az YBL-Palota 660 nm-es földszinti, utcai portálos üzletterére esett a választásunk, ugyanis itt láttunk lehetőséget arra, hogy az ügyfélszolgálatot és szeparáltabban a back-office-t is kialakíthassuk egyazon szinten. Vonzónak találtuk az Ybl Miklós által tervezett épület klasszicista stílusát, melyet jól ellenpontozhat egy modern enteriőr. Az építészeti tervezéssel Nyári Atilla építészt bíztuk meg, a belsőépítészeti terveket, beszerzéseket, kialakításokat pedig az AYCM Kft. tulajdonos-ügyvezetőjeként magam végeztem, így valóban az, és úgy valósulhatott meg, amit és ahogy elgondoltam. E személyesség, pragmatikusság, a cégstruktúra mélyreható ismerete, jövőbeli céljaink tudata, munkavállalóink megtartásának és az újak bevonzásának vágya alakította ki a belső tereket, miközben minden egyes részlet is nagy jelentőséget kapott. Élhető, szerethető, hosszú távon működtethető, kényelmes és otthonos iroda megvalósítása volt a cél, mely a teljes stakeholderi körnek örömet okoz.

Úgy gondolom, hogy klassz munkaadói márkát jó iroda nélkül nem lehet építeni. Ma minden a munkavállalói élményről szól, - mi is ebből élünk-, így a mi irodánk sem nélkülözheti a megvalósulását. A munkahelyi well-beingre törekedve hybrid office-t képzeltem el, elegyítve az open office tereket a kisebb meeting roomokkal, közösségi kollaborációs terekkel, paravános kanapékkal, így alakítva ki a különböző tevékenységekhez illő és emberibb környezetet.

Mindebben az Európa Design segített, hiszen olyan, vidám és praktikus bútorokat forgalmaznak, melyek maximálisan megvalósítják a korszerű és otthonos irodáról kialakult képemet. Meggyőződésem, hogy az ergonomikus bútorok és gerincbarát székek a hatékony munkavégzés feltételei, melynek komoly szerepe van ezen kívül az egészségmegőrzésben, és a munkavállalók komfortérzetében is. 
Véleményem szerint kiemelten fontos szerepe van a munkakörnyezetnek a munkaerő-toborzásban, mert ez kézzel foghatóan jelzi a munkaadó hozzáállását munkatársaihoz, mivel ez túlmutat az ígéreteken, ez már a valóság. De ugyanúgy üzenet mind a hozzánk érkező partnerek, mind a Klubtagok felé is.
 



 
Ugyanezt az attitűdöt vizsgáljuk az általunk alapított díj odaítélésekor, melynek célja, segíteni a munkáltatókat abban, hogy kollégáik számára a munkával töltött 10.000 napot eredményessé, egyúttal élménnyé tegyék, ezáltal közösen élhetőbb és szerethetőbb világot teremtsünk.
A beneFit Prize  az első olyan átfogó pályázat Magyarországon, amely a munkavállalói jóllét fizikai-, szellemi- és lelki aspektusait egyaránt vizsgálja, figyelembe véve a környezeti és szociális hatásokat is. Olyan példamutató munkáltatókat szeretnék elismerni, és széles körben bemutatni, amelyek felismerve a munkavállalókban rejlő hatalmas értéket, a társadalmi felelősségvállaláson immár a vállalati egészségkultúra megteremtését értik.


 

KÖVETKEZŐ
IRODAHÁZAK ÉJSZAKÁJA



2020



A regisztráció még nincs megnyitva.

HÍREK

2019.11.04
Arthur Holm: bútorba integrált technológia

Bármennyire is életünk részévé váltak a számítógépek és más információtechnológiai eszközök, látványukat nem mindenki szereti, különösen egy szépen megtervezett belső térben, egy elegáns konferenciateremben, tárgyalóban, szállodai recepción, irodában, vagy akár az otthonunkban. Erre kínál megoldást a dán Arthur Holm bútorba integrálható monitorjaival és egyéb IT eszközeivel.


2019.10.25
Irodaházak Éjszakája hetedszer

Idén is nagy várakozás előzte meg az Europa Design és az Irodakereső közös irodai élménytúráját, a 7. Irodaházak Éjszakáját, amely a hagyományokhoz hűen az éjszaka leple alatt került megrendezésre. A többszörös túljelentkezésen túljutott mintegy 140 résztvevő ismét olyan irodai és ingatlanpiaci helyszíneket fedezhetett fel, amelyek nagy része eddig ismeretlen volt a nagyközönség és a szakmabeliek számára.


2019.09.30
All You Can Move: az idei helyszínünk egyike az Irodaházak Éjszakáján

Az AYCM start-up cégként indult egy 27 nm-es lakásból 20 évvel ezelőtt, mára már egy 45 főt foglalkoztató középvállalattá vált árbevételét tekintve.
Az évfordulót már egy új és a korábbinál jóval tágasabb és modern koncepciójú, inspiratív irodában akartuk megünnepelni.


2018.11.01
Ilyen volt az Irodaházak Éjszakája VI.

A VI. Irodaházak Éjszakáját a munkatársak jó közérzetét fókuszba helyező WELL IRODA jegyében rendezte meg az Europa Design és kiemelt médiatámogatója, az Irodakereső. Ráadásul a sokak által izgatottan várt esemény alapítója és ötletadója, az Europa Design először nyitotta meg új irodaházának kapuit az érdeklődő nagyközönség és a szakma előtt.

Kapcsolat


IRODAHÁZAK ÉJSZAKÁJA
H-1025, Budapest, Törökvész út 71-73.
T: 274-0001

Nyitva tartás
H-P: 09.00-17.00
Elérhetőség
Email
marketing@europadesign.hu
Kövessen minket!


http://www.europadesign.hu/

Adatkezelési tájékoztató